vrijdag 30 november 2012

Dag # 61 Breien / Knitting


Nadat ik de rode col had gebreid, werd mij gevraagd er nog één te breien als verjaardagscadeau. Ik was blij met de belangstelling en vond het geen probleem er nog één te breien. De nieuwe col zou rond half december klaar moeten zijn. Vorige week was ik op de markt in Groningen om een nieuwe bol rood garen te halen. Op de markt bleek dat er van hetzelfde garen een aantal nieuwe kleuren waren. Ik heb toen besloten om de bestaande rode col weg te geven en voor mezelf een nieuwe te breien. Deze keer een paarse. Ik weet dat het er op de foto niet als paars uitziet maar ik had wat problemen met mijn fototoestel.


After I knitted the red cowl I have been asked to knit to same again for a birthday present. I was very pleased to hear someone was interested in the cowl and agreed. The new cowl had to be ready by december 15 th. About a week ago I went to the market in Groningen to buy a new ball of red yarn. On the market I found out they had many new colours of the same yarn. I decided to give away the already existing red cowl and to buy a new ball of  yarn for the next cowl. This time I choose violet /purple yarn. I know it doesn't look like violet/purple on the picture but my camera didn't work well. Sorry for that.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten