woensdag 7 november 2012

Dag # 38 Art Journal

Zoals sommige mensen zitten te zappen voor de televisie zo mag ik graag wat rondneuzen in blogland en op youtube. Tijdens één van deze zoektochten kwam ik een geweldige blog tegen over art journaling. De blog (jennibelliestudio.blogspot.com) gaat niet alleen over het maken van journaal pagina's maar ook over het maken van de journaals zelf. Omdat ik zelf ook graag boekjes maak was ik daar extra nieuwsgierig naar. Zij heeft een journaal gemaakt van ontvangen kerstkaarten ( de gewone dubbele kaarten) en haar werkwijze is te zien op youtube. Ik heb deze video gebruikt als inspiratie en ben vandaag begonnen met de eerst stappen. Het bij elkaar zoeken van de kaarten en het verven van de binnenkant van de kaarten.

Some people like to sit in front of the tv and zap but I like to stroll through blogs and youtube. During one of these expeditions I found a great blog about art journaling. This blog (jennibelliestudio.blogspot.com) is not only about making journalpages but also about making the journal itself. Because I like to make little books I was very curious about that. She made a journal from used received Christmas cards ( the folded ones) and her tutorial can be found on youtube. This video is my inspiration for making my own journal. Today I started this project by searching the cards and painting the inside.


de kaarten / the cards
na het verven / after painting

Geen opmerkingen:

Een reactie posten