zondag 11 november 2012

Dag # 42 zondag / sunday

Hoewel ik inmiddels al bijna 2 maanden aan het bloggen ben gaat het mij nog steeds niet gemakkelijk af. Ik blijf het lastig vinden om er elke keer een verhaaltje bij te schrijven, vooral als het een langlopend project is. Deze keer gaat het over de gehaakte vierkantjes. Vandaag heb ik er weer 2 bijgemaakt en daarmee staat het totaal nu op 12 stuks. Binnenkort zal ik toch eens moet beslissen wat ik er mee ga doen want het garen is bijna op. Vanavond dan maar eens gaan zoeken op het internet. Wie weet wat dat nog oplevert.

I'm blogging for almost 2 months now and still don't think it is easy. Writing the stories about longlasting projects is the most difficult part of it. This time I have to write about my granny squares again. Today I made 2 extra squares in the light colour sequence, so I now have 12 squares. I don't have much yarn anymore so soon I have to decide what to make of my squares. I will search the internet tonight for some ideas. Who knows what I can find.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten