dinsdag 13 november 2012

Dag # 44 finished

Het mandje waar ik gisteren over geschreven heb is af. Er waren nog wel diverse opmerkingen over de afwerking van het geheel maar zelf vind ik dit het mooist. Het mandje zal waarschijnlijk gebruikt worden als omhulsel van een glazen pot met pennen en potloden. In het mandje heb ik gewerkt met vrolijke kleuren en dat wilde ik doorvoeren in de blog. Daarom heb ik de achtergrond van de blog veranderd. Ik wilde wat meer kleur in mijn verhaal. Vooral in de winter maar eigenlijk het hele jaar door werk ik graag met vrolijke en heldere kleuren.

The basket I wrote about yesterday is finaly finished. There were several comments about the finish of the whole, but I personally think this is the best. The basket will be used as a cover for a jar with pens and pencils. For this basket I used cheerful colours and I wanted to do the same in my blog appearance. That is why I changed the blog background. I like to work with cheerful and bright colours especially during the wintertime when we have a lot dark and gloomy days overhere.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten