woensdag 28 november 2012

Dag # 59 Cursus / Classes

Tussen de bedrijven door probeer ik ook nog een textiel cursus te volgen in Groningen. De cursus is bedoelt voor iedereen die graag met textiel werkt en daar meer van wil ontdekken. Dit kan voor iedereen anders zijn. Je hebt vrije keus in techniek en vorm. Momenteel ben ik bezig met ruimtelijke vormen. De laatste keer heb ik een stuk grof borduurgaas geverfd en wel meegenomen naar de cursus. Het stuk gaas was ongeveer 50 cm in het vierkant. Ik heb één van de medecursisten gevraagd dit stuk gaas in stukken te knippen. Door de stukken op een andere manier weer aan elkaar te naaien is een ruimtelijke vorm ontstaan. Mijn opdracht voor de komende week?  Hoe nu verder.

Although life has been very busy lately I try to follow some textile classes in Groningen. Our group is meant for everyone who likes to learn more about textile. It is up to you what technique you want to learn more of.
At the moment I try to make some 3dimensional shapes with textile. Last time I brought a piece of heavy canvas already painted and about 20 inches square. I asked  another student to cut this canvas into pieces. The 3 dimensional shape grew by stitching together the pieces again in an alternative way. 
My instruction for the next week? What to do with this form.



Buitenkant / outside


binnenkant / inside


overgebleven stukjes / leftovers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten