zondag 4 november 2012

Dag # 35 weekend

Mijn echtgenoot is alleen in het weekend thuis en daarom vind ik het niet leuk om op die dagen langdurig naar mijn werkkamer te gaan. Op die dagen zit ik dan ook vaak in de woonkamer te haken. Vandaag heb ik nog weer 2 blokken gehaakt en dat brengt het totaal op 10, 6 in de ene kleurvolgorde en 4 in de andere.  Ik heb nog geen idee wat ik met deze gehaakte blokken zal gaan doen. Mijn voorkeur gaat uit naar een tas of iets dergelijks maar ik kan het goede patroon nog niet vinden. Suggesties welkom.

I don't like to spend much time in my studio during the weekend because that is the only time my husband is at home. That days I often like to crochet in the livingroom. Today I made another 2 squares and that makes a stash of 10, 6 dark ones and 4 in the lighter colors. I don't have any idea what to do with the squares yet, but I prefer to make a bag or somthing like that. I haven't found the right pattern yet so if there are any suggestions?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten