maandag 26 november 2012

Dag # 57 envelop

Mij eigengemaakte kaarten verstuur ik altijd in een enveloppe vanwege het beschadigingsgevaar. Wat is er dan leuker dan een zelfgemaakte kaart in een zelfgemaakte enveloppe. Het papier van deze keer is ook weer afkomstig uit het tijdschrift Flow. De roze enveloppen zijn natuurlijk erg meisjesachtig maar ik denk dat ook grote meisjes dit wel leuk vinden. De andere enveloppen zijn voorzien van oude kruissteekpatronen. Het gaat mij iets te ver om daar bijpassende kaarten bij te maken, maar ik denk dat de meeste handwerksters er wel blij mee zullen zijn.

My handmade cards are always sent in an envelop to prefend them from damage by the postal machines. How about a handmade card in a handmade envelop? The sheets of paper  I used are from the magazine Flow again. The pink envelops are a bit girly maybe but I think many grown up girls still like them. The other paper shows some old fashioned crossstitchpatterns. I am not going to make matching cards, but I think most crafters will like these envelops.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten