zaterdag 17 november 2012

Dag # 48 envelop

Sommige dagen heb je gewoon weinig tijd om creatief bezig te zijn. De snelste methode is voor mij het vouwen en plakken van een aantal enveloppen. Het papier komt ook deze keer van het tijdschrift Flow en was oorspronkelijk bedoelt als cadeaupapier. Ik  gebruik het daar nooit voor omdat het papier gevouwen in het tijdschrift zit en deze vouwen altijd zichtbaar zijn. Ik vind dat niet mooi. Weggooien is ook zonde dus maak ik er enveloppen van voor mijn zelfgemaakte kaarten. Nu nog een mooi etiket en dan kunnen ook deze enveloppen weer de wijde wereld in.

Some days there isn't much time for being creative. The fastest way for me is folding and glueing some envelops. Like many times before the paper was a gift with the magazin Flow and it is meant as giftwrappaper. I don't use it that way because the paper is delivered folded so you can always see the creases in it. I don't like that being visable. I use this paper to make envelops for my handmade cards. I just have to find a nice label and then the envelops are ready to travel aroun the world.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten