zondag 25 november 2012

Dag # 56 winter warm

Buiten was het koud, grijs, en stormachtig dus ik ben lekker binnen gebleven. Onder het genot van een vers kopje thee met een koekje heb ik mijn kol afgemaakt. Ik moest nog een klein stukje breien en daarna heb ik de beide uiteinden aan elkaar genaaid.  Het resultaat ziet er erg leuk uit. De foto's laten zien dat de kol op 2 manieren gedragen kan worden. Als je hem 2 keer om de hals slaat is hij erg lekker warm. Bij 1 keer omslaan is het meer een sieraad dan een gebruiksvoorwerp maar het is wel leuk om op die manier een saaie jas een beetje op te fleuren.

It was very cold, grey and stormy outside so I prefered to stay inside the house. I finished my cowl today. I had to knit the last part of the cowl and then sewed both ends together. I like the result. If you turn it around your neck twice, the cowl is very warm. If you decide to wear it, as it is it looks like a necklace instead of a cowl. That way you can use the cowl to pimp your coat.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten