donderdag 15 november 2012

Dag # 46 kaarten / cards

Naast de langlopende projecten die afgewerkt moeten worden zijn er natuurlijk nog steeds de kaarten die gemaakt moeten worden. De kaart met ratten / muizen is bestemt voor Alienne in Duitsland, voor het eerst heb ik een poging gedaan om zelf een dier te tekenen. Ik kan niet zeggen dat het geweldig is maar slecht is het volgens mij ook niet. De dieren zijn volgens mij wel herkenbaar. De andere kaart is voor Nehalennia in Zeeland, die gevraagd had om een kaart met textiel, warme kleuren en het heelal. Ik hoop dat de ontvangers er blij mee zijn.

Besides the longlasting projects that have to be finished, there are still some cards to be done. The card with rats / mice goes to Alienne in Germany, it is my first attempt to draw an animal myself. I can't say it is great but I think it is not bad either. You can see what animal I have tried to draw. The other card is meant for Nehalennia in Zeeland, who has asked for textiel, warm colours and the universe. I hope the receivers are pleased with their cards.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten