vrijdag 9 november 2012

Dag # 40 Art Journal (3)

Vanmorgen eerst de laatste pagina's beplakt voor het nieuwe art journal. Zoals ik gisteren al zei kost het maken van de diverse pagina's het meeste tijd. Ik hoop na het weekend te beginnen met de omslag van het boek. Het maken van het boek vind ik erg leuk om te doen maar ik heb zo mijn twijfels over het vullen van het boek. Het verhaaltje voor deze blog komt al niet vanzelf uit mijn pen rollen dus mijn geschiktheid als schrijver van het journaal is mijns inziens zeer twijfelachtig. Straks komt het nog zo af dat ik wel een mooi boek heb maar niet weet wat ik er mee zal doen. Ik wacht het wel af, komt tijd komt raad.

This morning I finished my pages for the new art journal. As I said yesterday making the different pages is the most time consuming part of het whole bookmaking proces. After the weekend I will start with the cover. I like making the book but filling it is something quite different. I am not a great writer as you can see in my blog stories. So maybe I will have a book next week and I don't know what to do with it then. I have to think about it.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten