donderdag 28 februari 2013

Dag # 151 journaling

Naar aanleiding van het nieuwe journal van gisteren heb ik ook een ouder exemplaar weer te voorschijn gehaald. Ook dit is een altered (veranderd) boek. De achtergronden waren al voorbewerkt maar ik heb de pagina nu gevuld met wat knipsels uit het tijdschrift Daphne's Diary. Dit gedicht gaat over leven in het nu, dus niet bang zijn voor de toekomst en niet achterom kijken maar pluk de dag. Dat is een beetje de strekking van het gedicht. Dit journal wil ik vooral gebruiken voor teksten die mij inspireren, en voor mij belangrijk zijn.

Because of my new journal I also remembered an older one. I did only the preparations and the backgrounds in it some time ago. Now I glued some paper clippings in from a magazin called Daphne's Diary. The poem is about living in the present, no worry's about the future, no looking back to the past but living now. Carpe Diem. That is what the poem is about. I want to use this jounal for quotes and other text items that are inspiring me or are important for me.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten