vrijdag 15 februari 2013

Dag # 138 laatste bomen / last trees


Voor het verjaardagsquiltje in wording heb ik vandaag de laatste bomen gemaakt. Naast 4 huizen heb ik 8 bomen nodig namelijk aan elke kant van een huis één. De 4 huizen worden onder elkaar geplaatst en er worden ook tussenstroken gebruikt. Ik heb een aantal kleuren uitgeprobeerd voor de omranding en de tussen stroken, en mijn keus is gevallen op de groene stof. Andere meningen hoor ik graag.

The birthday quilt in progress needed 2 more extra trees. Besides the 4 house blocks there will be 8 trees needed. One on either side of the house. The houses will be placed in a vertical row, and I will use sashing strips. I layed out the blocks on different fabrics to find a good back ground colour for the quilt. I have choosen the green fabric. If you think otherwise please let me know.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten