woensdag 13 februari 2013

Dag # 136 alweer een huis / a house again

Vandaag weer lekker achter de naaimachine gezeten. Ik kon het niet laten om nog weer een huisje te maken. De vorm van het huis is deze keer overgenomen van een al gemaakt huisje zodat de blokken beter bij elkaar passen. Ik was van plan om voor de verjaardag van mijn vader een kleine huisjes en boompjes quilt te maken, maar dan moet ik wel opschieten. Hij viert zijn verjaardag het weekend van 23/24 februari al. Morgen zal ik de blokken eens proberen te rangschikken en eens kijken wat er nog moet gebeuren.

Today I spend my time sewing again. I couldn't resist making another little house again. This time I compared the shape of the house too a house block I made already. This way the blocks go together easier. I planned to make a little houses and trees quilt for my fathers birthday, but there is not much time left. He celebrates his birthday in the weekend of february 23/24. I will layout the blocks that I have now, tomorrow so I can see what to do next.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten