maandag 25 februari 2013

Dag # 148 verf / paint

Deze nieuwe week ben ik erg rustig begonnen. Ik moest nog wat huishoudelijk werk inhalen van afgelopen week en ik heb weer wat zitten bladeren op het internet. Ook op creatief gebied wilde ik deze week eenvoudig beginnen. Ik heb mijn voorraad oude kerst- en verjaardagskaarten opgezocht en ik ben begonnen met verven. Voordat deze kaarten weer kunnen worden gebruikt in een volgend boek of album moet eerst alle tekst e.d. wit gemaakt worden. Dus vandaag de eerste laag witte gesso op de binnenkant aangebracht.

After a busy week of sewing and quilting I had to do some extra homework today. When my homework was done I had some time to browse the internet and just relax. I wanted my creative time to be relaxed too so I decided to simply paint some old christmas cards and greeting cards. Before I can reuse these cards I have to get rid of the old messages in the cards. Today I applied a first layer of gesso.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten