zondag 30 juni 2013

Dag # 266 shopping

De nieuwe ideeën waren vandaag even op. Ik kon er vandaag geen begin of eind aan vinden. Er speelt wel van alles door mijn hoofd maar ik weet nog niet waar te beginnen. Omdat we woensdag aanstaande voor 2 weken met vakantie gaan vind ik het erg lastig een geschikt nieuw project te vinden. Ik moet dan ook nadenken of ik het mee kan nemen en wat ik dan allemaal aan spullen mee moet nemen. Het kan ook nog wel zijn dat ik in de vakantie niet alle dagen blog en/of alleen een aantal vakantie foto's plaats. Gisteren heb ik nog wel een aantal leuke dingen gekocht, een bloemen stempel , een blok papier van 15 bij 15 cm en een bijpassend blokje notitie blaadjes.

I couldn't find any new ideas for today in time. My head is very busy and some ideas are on there way out but they are not ready yet. We are going on holiday on wednesday and stay away for 2 weeks. It is very difficult to find a suitable new project, because I also have to think about portability and what supplies I can take with me. There is even a change I will decide not to blog every day or just post some holiday pictures and stories. Yesterday I bought some nice paper with a matching notepad and a lovely flower stamp for extra holiday ideas.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten