dinsdag 4 juni 2013

Dag # 240 een nieuw mandje / a new mini basket

Bij het opruimen van mijn werkkamer kwam ik nog een paar restanten touw tegen waarvan ik dacht dat ze nog wel leuk zouden zijn voor een klein mandje. Ik heb in mijn stoffenvoorraad een mooi felgekleurd stofje gevonden en heb dat in stroken gesneden. Het touw wordt omwikkeld met de stofrepen en daarna aan elkaar genaaid tot een mandje. Het mandje heeft inmiddels een doorsnede van ongeveer 10 cm maar het touw is nog niet op dus ik ga gewoon door.

When I was reorganizing my workspace I found some leftover rope pieces. I thought they would be great in a new mini basket. In my fabric stash I found a nice bright coloured piece of fabric that I could use. I have cut the fabric into stripes and covered the rope. The covered rope is sewn together as a mini basket of about 4 inches now but I'm not at the end of the rope yet so the basket wil grow further.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten