donderdag 27 juni 2013

Dag # 263 international smashbook

Als ik een wat groter project (meerdere dagen) heb afgerond heb ik altijd 1 of 2 dagen moeite met het vinden van iets nieuws. Voor vandaag heb ik dat opgelost door een beetje te spelen met mijn internationale smashbook. Ik vond nog wat losse dingetjes van een boodschappen tripje naar Duitsland die ik graag wilde bewaren en dus heb ingeplakt. Misschien komt er nog wel het één en ander bij als we volgende week voor 14 dagen naar Duitsland op vakantie gaan.

After finishing a lager project I have some trouble finding something new for a couple of days. My solution for today was some playing time with my international smashbook. When cleaning my desk I found some left overs from a shopping trip to Germany that I want to keep and I glueed them in my smashbook. Maybe I will add some extra things when we go to Germany for our holiday next week.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten