zaterdag 15 juni 2013

Dag # 251 collage van mensen / paper dolls

Zoals de meeste van jullie wel weten haal ik veel van mijn ideeën van internet. Met name youtube is een geweldige inspiratie bron. Op het gebied van journaling is Shannon Green een van mijn favorieten. Onlangs heeft Shannon een video geplaatst over collages van mensen. Je vind de video hier: http://www.youtube.com/watch?v=kYnMqRrP2L8
Naar aanleiding van deze video ben ik begonnen met het verzamelen van verschillende plaatjes uit tijdschriften e.d. om dat ook eens uit te proberen. Dit is wat ik tot nu toe gevonden heb.

I think it is a well known fact that I find a lot of my ideas on the internet. Especially youtube is a great source of inspiration. One of my favourite journaling artists is Shannon Green. Last week Shannon uploaded a  video about paper dolls. You can find the video here: http://www.youtube.com/watch?v=kYnMqRrP2L8
After seeing that video I started collecting magazine cutouts etc for making my own paper dolls. These are the parts I collected sofar.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten