woensdag 19 juni 2013

Dag # 255 karton boek / cardboard book

Al een paar dagen loop ik rond met het idee om een nieuw boek te gaan maken maar ik kon nog niet kiezen wat voor soort het moest worden. Junk journals en gevouwen boekjes heb ik al een aantal keer gedaan dus ik was eigenlijk opzoek naar iets anders. Ter inspiratie ben ik maar eens gaan kijken in mijn papier voorraad wat ik allemaal nog had. Tot mijn verbazing vond ik daarin nog een blanco karton boek. Dat wordt dus mijn nieuwe project voor de  komende dagen.

I'm thinking about making a new book for some days now, but I'm not sure what kind of book I want to make. I recently made some folded books and junk journals so I want to make something different now.  I searched my paper stash for some inspiration and I found a new cardboard book. I didn't remember the book anymore but I will make it my next book project.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten