dinsdag 18 juni 2013

Dag # 254 vervolg mensen collage / continuation peoples collage

Het uitknippen van de verzamelde plaatjes kost altijd meer tijd dan je denkt. Volgens mij kan ik sneller een stoffen kaart maken dan de plaatjes voor een collage netjes uitknippen. En dan nog de tijd die je nodig hebt voor het verzamelen van de plaatjes. Maar goed vandaag had ik de tijd. Bij mijn eerste poging kon ik 3 mensen kwijt op een pagina maar nu zijn het er al 5. Ik ben nog steeds plaatjes aan het verzamelen dus binnenkort zal ik eens proberen om er nog meer van te maken.

I found out fussy cutting the collected magazine clipping takes a lot of time. I think it is easier and faster making a fabric card then fussy cutting images for a collage. And I didn't even mention the time needed to collect the images. But oké I had a lot of time today. In my first attempt I could only find space for 3 people on a page, but now there are already 5. I'm still looking for more images so I will try again soon.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten