vrijdag 31 mei 2013

Dag # 237 tijd om te spelen / playing time

Vandaag had ik even tijd om te spelen met een aantal nieuwe materialen. Laatst heb ik in de stad allerlei leuke dingen gekocht maar ik had mezelf tot nu toe geen tijd gegund om er mee te spelen. Ik heb een paar nieuwe stencils gekocht, een stempel en een aantal kleuren spray inkt. Van de inkt heb ik alleen de rode uitgeprobeerd maar dat vergt nog wat oefening. Ik vind de stempels en de stencils leuker.

Today it was time to play. Recently I bought some new supplies in Groningen, but until now I didn't take the time to play with them. I bought some stencils, a stamp and some colours of spray ink. I'm not good with the spray ink, maybe I have to practise more with it but I like the stencils and stamps better.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten