zaterdag 25 mei 2013

Dag # 231 boekje voor visitekaartjes / booklet for business cards

Spelen met papier en spelen met boekvormen dat is wat ik vandaag heb gedaan. Ik heb al eerder een gevouwen boekje met vakjes gemaakt maar nu heb ik geprobeerd het geheel iets mooier te maken en er een nuttige bestemming aan te geven. Het mooier maken is gelukt door leuk papier uit te zoeken en het boekje van een kaft te voorzien, het nuttige heeft te maken met de bestemming. Dit boekje is heel goed te gebruiken voor de visite kaartjes die ik op beurzen en markten heb verzameld en mijn klanten kaarten van diverse winkels.

Playing with paper and playing with book shapes, that is what I have done today. Somewhere in the past I  made this kind of booklet with pockets for the first time but now I have tried to make it look more sophisticated. I used some nice papers and I made a cover for the booklet. This kind of booklets is very suitable for the business cards I collected on craft shows and fairs. You could also use it for your collection of costomer cards.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten