woensdag 22 mei 2013

Dag # 228 Logcabin Quilt (15)

Ook vandaag ben ik bezig geweest met de blauwe logcabin quilt. Vanmorgen heb ik een volgend 20 cm blok genaaid en vanmiddag ben ik op stoffen jacht geweest. De meeste blauwe stoffen in mijn voorraad zijn donker blauw. De midden tinten blauw en het licht blauw zijn wat minder vertegenwoordigd. Gelukkig kon ik vanmiddag in Groningen bij de quiltwinkel nog wel wat aanvullingen voor mijn voorraad vinden. Helaas heb ik vergeten om er een foto van te maken dus dat moet wachten tot morgen.

Today I worked on the blue logcabin quilt again. This morning I sewed another 8 inch block, and in the afternoon I went shopping for more fabrics. Most of my blue fabrics are very dark blue, I didn't have enough other shades of blue fabric in my stash. A good reason to go shopping! The quilt shop in Groningen had everything I could wish for. I will show you a picture tomorrow .




Geen opmerkingen:

Een reactie posten