vrijdag 17 mei 2013

Dag # 223 Travel kit

Travel kit. Ik weet er in het nederlands eigenlijk geen goed woord voor. Hoe neem je de voorraad knutsel- en hobby materiaal mee die je tijdens je reis denkt nodig te hebben en wilt gebruiken. Ik was van plan om tijdens mijn reis naar Praag al aan mijn reisdagboek te beginnen, maar dan komen de vragen. Wat  neem ik mee, hoe neem ik het mee, hoeveel  ruimte heb ik in mijn bagage? Moet het in de handbagage om onderweg wat te kunnen doen of kan het in de koffer voor gebruik op de hotelkamer? Al deze vragen moeten van te voren zo goed mogelijk beantwoord worden. Wij reisden per bus dus de spulletjes graag in de handbagage, maar weinig ruimte vanwege diezelfde bus dus geen grote hoeveelheden. Ik heb gekozen voor een etui met pennen, potloden en viltstiften en daarnaast een kleine multomap 17 rings met de overige materialen. Ik was erg verbaasd wat ik op deze manier allemaal mee kon nemen.

Travel kit. I decided to start my travel journal during my trip to Prague. With this decision new questions came along. What should I take with me, how do I take it with me and how much place will it take in my luggage. We traveled by bus so I wanted my stuff to be in the handluggage but it shouldn't take much space. I choose to take a pencil case for all writing and colouring stuff. For every thing else I could need I used a small binder with clear plastic pockets. I was very surprised what fitted inside.


stickers and journaling spots (notitieblaadjes)



tape and paperscraps (papier restanten)



pockets and diecuts (uitgestanste vormen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten