dinsdag 7 mei 2013

Dag # 218 op weg naar Praag / on my way to Prague

Na vandaag even een paar dagen geen blog voor mij. Morgen gaan we voor een korte vakantie (4 dagen) naar Praag. Zondagavond laat zijn we weer thuis dus de volgende blog is gepland voor maandag. Ik heb er erg veel zin in. Ik heb geen idee of er internet mogelijkheden zijn maar ik heb besloten om gewoon vrij te nemen van de blog. Even helemaal niets moeten en gewoon genieten van wat er komt. Ik hoop dat we mooi weer hebben maar zo niet dan zijn er andere mogelijkheden genoeg in een grote stad. Ooit ben ik er op doorreis een dag geweest maar dat is al meer dan 20 jaar geleden. Er zal intussen veel veranderd zijn. Ik ben wel van plan veel foto's te maken en misschien en reisverslag.
Voor de blog van vandaag heb ik een aantal enveloppen gemaakt om de voorraad weer aan te vullen.

The next couple of days there will be no blog from me. Tomorrow we leave for a short holiday (4 days ) in Prague. We will be back late on sundayevening so the next blogpost will be on monday. I look forward to my holiday very much. I don't know what internetfacilities our hotel has but I decided not to blog on this holiday. Just relax and spend some time together is all I want for this holiday. I was in Prague about 20 years ago so I think lot of things have changed. I will take many pictures and maybe I will make a travel journal also.
For the blogpost of today I made some butterfly envelops for sending my handmade cards in.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten