maandag 27 mei 2013

Dag # 233 een vierkant mini album / a square mini album

Een paar weken geleden heb ik bij aankoop van wat hobby materiaal een set van 5 dubbele kaarten met inlegvel en envelop cadeau gekregen. Waarschijnlijk een set die slecht verkocht want het waren vierkante kaarten met een vierkante envelop in een vage baby blauwe kleur. Weggooien vind ik geen optie dus wat ga ik er mee doen? Veel kaarten maak ik momenteel niet dus heb ik gekozen voor 2 mini albums. Het eerste album is gemaakt van de 5 dubbele kaarten, 1 inlegvel en 2 sukken karton voor de kaft. Het inlegvel is tot stroken gesneden en gebruikt als verbinding tussen de andere onderdelen.

Some weeks ago I got a free package with 5 cards with an inlay and envelop as extra gift when I bought some craft supplies. At first I didn't know what to do with it because I don't make much cards at the moment and I don't like the colour ( pale blue). After some time I thought about mini albums. This way the colour of the cards would be covered by other papers. For the first album I used the 5 dubble cards, 1 inlay and 2 pieces of chipboard for the cover.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten