zaterdag 5 januari 2013

Dag # 97 Block 2

Vandaag heb ik een tweede sterren blok genaaid. Dit keer een mooie blauwe. Ik denk dat het een quilt gaat worden met sterren in allerlei kleuren. Ik vind het veel te leuk om iedere keer een ander stofje uit te proberen. Als achtergrond gebruik ik een mooie crème kleurige batik die ik op de markt heb gekocht. Deze stof heb ik ook al een aantal keren gebruikt als achterkant van de stoffen kaarten.

Today I sewed my second wonky star block. This time a beautiful blue one. I think my stars are going to get all kind of colours. I like working with many different colours in one quilt. I used a nice beige coloured batic cotton for the background which I bought on the market in Groningen. I used that fabric also for the backside of some of my fabric postcards.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten