zondag 20 januari 2013

Dag #112 Huisjes / Houses 3

Na een tweetal min of meer gewone huisjes heb ik nu mijn fantasie de vrije loop gelaten. Nu zul je al je fantasie moeten gebruiken om het nog als een huis te herkennen. Ik vind het zelf heel erg leuk maar ik ben bang dat mijn omgeving daar anders over denkt. Dit betekent dat ik dit blok lekker voor mezelf kan houden en in één van mijn journaals kan verwerken. Ik kijk er al naar uit om een aantal details toe te voegen met borduurgaren en kralen of knopen. Nog een project in wording.

Last couple of days I made 2 more or less common house blocks. This time my fantasy took over and now you have to look real good to recognise a house shape. I like it very much but I think my family and friends think otherwise. This means I can keep this block for myself a I don't have to share it. It will get a place in one of my journals. I look forward to embellish it with some embroidery and beads or buttons. Just another work in progres (W.I.P) .



Geen opmerkingen:

Een reactie posten