woensdag 9 januari 2013

Dag #101 journal

 Omdat de groene kleur van mijn journaal omslag niet zo werd als ik dat wilde, heb ik besloten om er een stoffen hoes om heen te maken. Het stofje met de boeken had ik gekocht voor het maken van kaarten maar het paste ook heel goed bij dit journaal. Voor de binnenkant wilde ik wat vrolijkere kleurtjes gebruiken en daarom is dat dit vlinderstofje geworden. Ik heb eerst alleen de voorkant gedaan maar waarschijnlijk krijgt de achterkant dezelfde stofjes.

The green color didn't turn out as beautiful as it should be. Therefor I decided to cover the cardboard in fabric. The fabric with the books was bought for card making but I used it for this journal instead. The inside of the cover could use some more color so I used the butterfly fabric for that. I haven't done the back cover yet, but it will get the same treatment probably.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten