donderdag 3 januari 2013

Dag # 95 zomer / summer

Ik weet dat op de kalender de winter nog maar nauwelijks is begonnen, maar als de dagen zo grijs zijn als vandaag, verlang ik wel eens naar de zomer. Om mezelf een zomers gevoel te bezorgen ga ik dan werken met fel gekleurde lapjes of lapjes met een zomerse afbeelding. Het stofje waar deze kaarten mee zijn gemaakt geeft mijn idee van zomer aardig weer. De teenslipper doet mij altijd denken aan zon, zee en strand.

My calender says the winter has just begon, but when days are as grey as it was today, I am longing for the summer. One way to brighten my day is working with colorful fabrics or fabrics with summery pictures.
The fabic I used to make my cards today is showing my favourite summer footwear. These flipflops make me think about sun, sea and beaches with lots of sand.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten