woensdag 23 januari 2013

Dag # 115 papier / paper

Nadat ik een tijdje met textiel bezig ben geweest, ben ik nu weer terug bij mijn andere liefde, het papier. Om er weer even aan te wennen ben ik eenvoudig begonnen. Een mini boekje uit één stuk. Deze keer heb ik een vel A3 papier gepakt. Na het vouwen blijft er dan een boekje van ongeveer 10 bij 15 cm over. Ter grootte van een ansichtkaart dus. De kleurtjes zijn aangebracht met stempelinkt voordat het boekje gevouwen is. Dat werkt een stuk gemakkelijker. Waarschijnlijk wordt dit boekje een cadeautje bij een brief die nodig verstuurd moet worden.

I spend most of my time with textile lately but now I'm back with my second love, my papersupplies. To get back in shape I started very simple. This mini book with 8 pages is made of just 1 sheet of A3 paper. After folding the booklet is about 10 by 15 cm. The size of a postcard. I coloured the paper with the inkpads of my stamps before it was folded. Probably this booklet will be a present for a penfriend.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten