dinsdag 1 januari 2013

Dag # 93 stoffen kaarten / fabric cards

Een nieuw jaar een nieuw begin en veel nieuwe ideeën. Dat is het resultaat van deze eerste dag van dit nieuwe jaar. Vandaag had ik even de tijd om een beetje te zoeken en te kijken naar wat er op het internet op creatief gebied allemaal gebeurd. Meestal neem ik daar de tijd niet voor maar vandaag heb ik mij daarin ondergedompeld. Nu moet ik een poging doen om alle inspiratie te bewaren en te ordenen zodat ik het weer op kan roepen als dat nodig is. Om te beginnen heb ik een aantal lapjes verzameld voor het maken van stoffen kaarten. Ook vond ik nog 2 vilten vogels die graag naar een nieuwe bestemming wilden vertrekken.

A new year, a new start and lot of new ideas. That is the result of the first day of this new year. Today I finally had some time to explore the internet for every thing new and creative. I don't take time for that often but now I had a change to do so. Now all I have to do is preserve these knowledge for future use. At first I collected some fabrics to  make new cards and I also found 2 felt birds who want to fly to a new destination.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten