vrijdag 28 december 2012

Dag # 89 verzamelen / collecting

Omdat ik vandaag een dagje uit ben geweest was er nauwelijks tijd voor het maken van een nieuw item voor deze blog. Het enige wat vandaag wel gelukt is, is het verzamelen van een aantal benodigdheden voor de komende dagen. Ik heb een aantal extra kerstballen verzameld zodat ik een tweede poging kan doen om de kerstkrans te maken. Ook heb ik een aantal gebruikte kerstkaarten gekregen voor het maken van een volgend art journal. Voor dat volgende art journal heb ik mezelf ook een paar leuke kleurtjes verf cadeau gedaan.

Today I didn't have time to make something new for this blog. I only managed to collect some supplies for the next few days. I found some extra baubles for the Christmas wreath I want to make and I received some used Christmas cards. With these cards I want to make a next art journal. I bought some bottles and tubes with paint in beautiful colors in advance for this.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten