donderdag 6 december 2012

Dag # 67 boekjes / booklets

Voor vandaag was ik weer even terug bij het papier. Ik heb nog weer een paar kleine boekjes gemaakt om mijn brieven in te schrijven. Ik weet nog niet welk boekje ik voor wie ga gebruiken maar dan heb ik iets op voorraad. Boekjes en dergelijke maken blijft toch erg leuk werk. Ik moet er alleen wat meer toepassingen voor zien te vinden. Misschien zou ik ergens een advertentie kunnen plaatsen. Boekbinder zoekt schrijver. Zou dat werken??? Sorry voor de slechte kwatiteit van de foto's van vandaag.


Today it was time for paper craft again. I made some booklets to write my letters in, but I don't know yet when and for who I will use it. The booklets will find a place in my stash until then. I like to make this kind of booklets and the journals but I have to find a way to use them also. Maybe I have to advertise. Bookbinder is looking for writer. Or something like that. Would it work.????  Sorry for the poor quality of the pictures of today.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten