zondag 2 december 2012

Dag # 63 extra envelops

Ik heb gisteren een aantal enveloppen laten zien die gemaakt waren van mooi cadeaupapier. De enveloppen van vandaag zien er veel eenvoudiger uit. De afbeelding op het gevonden papier stond mij niet aan dus heb ik het papier binnenste buiten gebruikt. Komende week zal ik deze enveloppen nog veranderen met behulp van wat plaatjes uit tijdschriften en misschien nog wat stempels. Zodra ze klaar zijn zal ik ze hier weer laten zien.

Yesterday I showed some nice envelops of cute giftwrap paper. Today my envelops are very basic but I hope to change that next week. I didn't like the picture of this paper so I used it inside out, and now they look like simple storebought recycled paper envelops. My plan is to take some magazine cuttings and mayby some stams and inks and change these envelops a bit. I will show them again as soon as possible.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten