woensdag 26 december 2012

Dag # 87 agenda / diary

Vorige maand heb ik een art "journal" gemaakt en daarbij heb ik al gezegd dat ik nog niet wist welk doel het zou dienen. Nu heb ik besloten dat ik het ga gebruiken als agenda. Ik ben geen groot schrijver maar vind het wel leuk om "journals" te maken. Voor verkopen heb ik nog niet zoveel mogelijkheden en ongebruikt laten is ook jammer. Ik ben begonnen met het versieren van de omslag en het benoemen van de eerste pagina's. De komende dagen zal ik hieraan verder werken zodat de agenda per 1 januari aanstaande in gebruik kan worden genomen.

Last month I made this art journal. I didn't know then what way to use it. I have decided now that it will become my diary for the next year (or until it is full). I am not a great writer but I like to make journals. I don't have many possibilities for seling my stuff yet and I don't like the idea the journal would not be used. First I embellished the cover and named some pages. The next couples of days I will be working on this, so I can start using the dairy on January 1.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten