zondag 16 december 2012

Dag # 77 canvas project

Een paar dagen geleden (dag 74) heb ik heb begin laten zien van het tweede canvas project. Ik had een eerste stuk canvas van een gehaakte rand voorzien. Vandaag heb ik wat zitten experimenteren met het aan elkaar zetten van verschillende stukken. Om het geheel een beetje stevig te houden mag de gehaakte rand niet al te breed zijn. Ik heb nu 3 stukken aan elkaar gehaakt met het idee om tot een ruimtelijk vorm te komen. Ik heb nog geen idee hoe de uiteindelijke vorm gaat worden.

Some days ago (day 74) I showed you the start of a second canvas project. I gave the first piece an edge of crocheted lace. Today I spend my time experimenten how to put the pieces together again. The distance between the canvas pieces must be small because of the sturdiness of the finished shape. 3 Pieces are crocheted together now. I hope to make a 3 dimensional shape this way.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten