donderdag 13 december 2012

Dag # 74 canvas project

Hoewel het lopende project nog lang niet af is ben ik al wel begonnen aan een tweede project. Ik had namelijk nog een stuk van hetzelfde borduurgaas over. Ook dit heb ik door iemand anders in stukken laten knippen maar nu met daarbij de vraag om alleen rechte lijnen te gebruiken. Door het eerste project had ik allerlei ideeën opgedaan over mogelijkheden om het weer aan elkaar te zetten. Deze keer liggen de delen niet over elkaar maar worden de delen door haakwerk verbonden. Of het geheel straks stevig genoeg is moet de praktijk nog uitwijzen. Ik denk dat het haakwerk niet al te breed moet zijn. Voorlopig heb ik nog maar één stuk van haakwerk voorzien. Dit is mijn idee.

The first canvas project isn't finished yet but I have already started the second project. I had some canvas left and asked somebody else to cut it into pieces. This time I asked to use only straight lines. I have many ideas about the way I can put it together again. The first methode to try is crochet. I don't know yet if the result will be sturdy enough but I will see. I think the crochetline can't be very broad. Sofar I have only crocheted around one of the pieces. This is the idea.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten