donderdag 27 december 2012

Dag # 88 Kerstkrans / Christmas wreath

Tijdens het bladeren op youtube kwam ik een mooie kerstkrans tegen. De film vind je hier: http://www.youtube.com/watch?v=Oz0Z5BeBJs4 . Er was voor de feestdagen te weinig tijd om de krans nog te maken. Ik heb bedacht dat ik de krans nu na de feestdagen alsnog ga maken zodat de krans volgend jaar klaarligt voor gebruik. Ik ben er vanmiddag aan begonnen maar ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn eerste poging mislukt is. Ik had niet genoeg materiaal verzameld. Binnenkort een nieuwe poging.

I found a beautiful Christmas wreath on you tube just before Christmas. It was this wreath: http://www.youtube.com/watch?v=Oz0Z5BeBJs4. Before Christmas there was not enough time to make this wreath. I decided to make the wreath now just after Christmas because this way it is ready for use next year. I started this afternoon but my first attempt has failed. I didn't have enough baubels in the colors I used sofar. I will try again soon.



1 opmerking:

  1. Wat knap om elke dag iets te maken en dit te delen met anderen. Ik geniet van de kaart, gemaakt op 5 december!
    Mijn complimenten. Groetjes M.

    BeantwoordenVerwijderen