maandag 17 december 2012

Dag # 78 Canvas kaart / Canvas card

Naar aanleiding van mijn posten over de canvas projecten heb ik het woord canvas gebruikt als zoekterm op flickr.com. Later heb ik het meer gespecificeerd naar canvas emdroidery (borduren). Op deze manier heb ik weer heel veel inspiratie opgedaan voor nieuwe kaarten. Van vroegere projecten heb ik nog een voorraad plastic canvas overgehouden en ik wil nu proberen daar kaarten van te maken. Een vel (plaat) plastic canvas is ongeveer 35 bij 27 cm. Per vel kan ik er dus 5 ansichtkaarten van 10 bij 15 cm uit knippen. Ik ben al begonnen met het borduren van de eerste (proef) kaart.

I have posted about my canvas projects a couple of times and searched for some new inspiration. I used canvas as a keyword on flickr.com but later I used canvas embroidery to get more specific information. This way I found a lot of new ideas for my cards. I still have some sheets of plastic canvas from former projects and I will try to make cards of that. A sheet of plastic canvas is about 35 by 27 cm. Each sheet can be cut into 5 pieces of 10 by 15 cm (standard size postcard). I started to embroider the first (example) card.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten