dinsdag 31 december 2013

punniken polswarmers / loom knitting wristwarmers

Naast mijn agenda voor 2014 zijn er nog wel meer projecten nog niet afgerond. Ik kan me wel voornemen om dat volgend jaar anders te doen maar ik weet inmiddels wel dat dat geen zin heeft. Ik laat het maar zoals het is. Eén van mijn andere projecten is het punniken van een paar polswarmers. De eerst helft van het paar is af en ik ben net begonnen aan de tweede. Het vriest nog niet buiten dus ik heb nog even tijd.
Ook vanaf deze plek wil ik iedereen een gelukkig en creatief nieuw jaar toewensen.

Besides my planner for 2014 I have more projects that are not finished yet. I could try to do things different in the future but I have tried that often enough to know it would not work. During the years I have learned to live with this habit of mine. One of the other unfinished project is loom knitting a pair of wristwarmers. I have knitted the first one and started the second one. The temperature outside isn't below zero yet so maybe this project will be finished in time.
I want to wish everybody a very happy and creative new year.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten