zaterdag 21 december 2013

punniken / loom knitting

Inmiddels heb ik met de grootste cirkel van mijn punnik set 2 sjaals gemaakt maar nu wil ik één van de kleinere cirkels gebruiken. De kleinste ring van mijn set is een ring van ongeveer 14 cm met 24 pinnen. Deze pinnen staat iets dichter bij elkaar als op de grootste ring dus ik heb iets dunner garen uitgezocht. Wel werk ik weer met een dubbele draad net als bij de grote ring. Ik wil proberen een paar polswarmers te maken en heb nu ongeveer 12 cm gedaan.

I have made 2 cowls with the largest circle of my loom knitting set and now I want to use one of the smaller circles. I  choose the smallest one which is about 5 inches width and has 24 pegs. The pegs on this ring are a little closer to each other than on the largest ring so I will use a yarn that is a little thinner. I will use my yarn dubble just as I did with the other loom. I am trying to make some wrist warmers and have done about 5 inches.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten