dinsdag 10 december 2013

mijn tweede sjaal / my second cowl (finished)

Nu de kadoverpakking is afgewerkt was er tijd om mijn tweede sjaal af te ronden. Nadat ik genoeg rondes gepunnikt had voor de lengte van de sjaal ben ik op zoek gegaan naar een andere methode om de steken af te kanten. Bij de vorige sjaal was de afgekante rand te strak en dat moest naar mijn idee anders kunnen. Op youtube heb ik inderdaad een andere methode gevonden die inderdaad beter werkt. Het is een gehaakte steek die makkelijk aan te passen is. De tweede sjaal is dus ook af.

After finishing my gift wrap project there was time today to finish the second cowl. I have done my rounds on the knitting loom and searched for another methode for casting off the stitches. Last time my cast off was to tight and I wanted it to be different this time. On youtube I found a better way for casting off the stitches and the result were much better. It is a crochet stitch / slip stitch which is easely adjustable. My second cowl is finished now.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten