vrijdag 6 december 2013

de kado verpakking / the gift box (3)

 De laatste keer heb ik laten zien hoe ik begonnen ben met het maken van een kado verpakking. Toen de bodem van de kado verpakking groot genoeg was ben ik begonnen met het opbouwen van de zijkanten. Inmiddels begin ik steeds meer te twijfelen.  Is dit wat ik wil voor degene die het kado ontvangen zal? Ik moet er nog eens goed over nadenken.

Last time I showed you how I started making this gift box. When the base of the gift box was big enough I started working on the sides. The more the box grows the more I start to think about the result. Is this box what I had in my mind for the person that will receive the present? I have to think about this.

de bodem / the base


de zijkanten / the sides

Geen opmerkingen:

Een reactie posten