zaterdag 7 december 2013

de kado verpakking / the gift box (4)

In mijn verhaal van gisteren heb ik al laten doorschemeren dat ik de mand van touw die ik aan het maken ben niet zo geschikt vind als kado verpakking. Vandaag heb ik dan ook besloten om iets anders te maken. De nieuwe verpakking is wat traditioneler maar beslist niet eenvoudiger te maken. Ik heb nu gekozen voor een "gewoon" kartonnen doosje met deksel. Op de foto's kun je zien hoever ik vandaag ben gekomen.

In my blogpost of yesterday I told you I wasn't satisfied with the rope basket as a gift box. I don't think the receiver will be very pleased with it. Today I decided to make a different kind of gift box. Something more traditional. Although the box is more traditional, it isn't easier to make. I'm going to make a cardboard box with a lid. The pictures show you what I did today.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten