woensdag 18 december 2013

Weer terug / Back again

Nadat ik een lang weekend weg ben geweest was het wat moeilijk om weer op gang te komen maar ik ben er weer. Afgelopen weekend ben ik naar een tweetal kerstmarkten in Duitsland geweest (Dortmund en Essen) en dat was erg gezellig, maar ook vreselijk vermoeiend. Maandagmiddag was ik weer thuis maar pas vandaag heb ik mijn gewone routine weer opgepakt. Naast de kerst decoraties die nog gedaan moeten worden heb ik vandaag een herstart gemaakt met mijn agenda voor 2014 want dat komt nu toch wel erg dichtbij. De laatste blog die ik over de agenda gedaan heb, ging over de maand juni en nu heb ik de maanden juli en augustus gedaan. Voor juli heb ik net als voor de maanden mei en juni gekozen voor een extra brede pagina maar voor de maand augustus heb ik gewoon de originele pagina grote gebruikt.

After a short holiday it was very difficult to get things started again, but here I am. Last weekend I visited two Christmas markets in Germany ( Dortmund and Essen). It was a great trip but very exhausting. Monday afternoon I came back home and today I was able to start my daily routines again. Ofcourse I still have some Christmas decoration to do, but for now I also restarted working on my planner for 2014 because the new year is almost there. The last blogpost about my planner showed the month june and today I will show you the months july and august. July looks a little like the months may and june with the extra pages put in, but august is on a page of the original size.



begin en eind juli / first and last days of july


midden juli / mid july


augustus / august

Geen opmerkingen:

Een reactie posten