donderdag 2 januari 2014

punniken polswarmers vervolg / loom knitting wristwarmers continued

Ik moet nog een beetje wennen aan 2014. Misschien dat het in de nieuwe week weer beter wordt maar nu is het nog wat onrustig allemaal. Ik weet nog niet goed waar en hoe te beginnen aan mijn gedeeltelijk nieuwe routines. Tussendoor heb ik wel wat tijd besteed aan mijn punnikwerk en de tweede polswarmer is dan ook al 20 cm lang. Met een beetje goede wil kan ik dit project aankomend weekend afronden.

I have to get used to 2014 a little. Maybe things go better next week but now I am still a bit restless. I do not know when and how to start my partly new routines yet. I hope to get every thing in order next week. In the mean time I managed to find some time for my loom nitting project and the second wristwarmer is already 8 inches long. If every thing keeps going as it should  I will finish this project in the weekend.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten