maandag 20 januari 2014

collage

Vandaag maar ook het afgelopen weekend ben ik aan het opruimen geweest. Deze keer was het de beurt aan de tijdschriften stapel. Het laatste halfjaar heb ik ongeveer ieder gekregen of gekocht tijdschrift bewaard om te gebruiken voor het maken van collages. Omdat niet alle tijdschriften even bruikbaar zijn en de opbergruimte beperkt is moest er iets gebeuren. Ik heb daarom een groot aantal tijdschriften doorgebladerd en er de plaatjes e.d. uit geknipt die ik denk te kunnen gebruiken. De rest van het tijdschrift heb ik bij het oud papier gedaan. Op deze manier is de stapel aardig ingekrompen.

Last weekend and today I was cleaning out my stash of old magazines. During the last 6 months I have kept every magazine that was given to me and all magazines I bought myself. The idea was to use them to make collages. Because of some storage problems I decided to see through all magazines and cut out all usable parts and throw away the rest of the magazine. There is even a possibility to store new magazines again now.


de overblijfselen / the parts I want to keep

op weg naar de prullenbak / on its way to the waste paper basket


Geen opmerkingen:

Een reactie posten