dinsdag 7 januari 2014

altered book - art journal

Voor vandaag stond het volgende boek/journal op het programma. Deze keer het altered book dat ik gebruik als een soort art journal. Ik weet er eigenlijk geen goed nederlands woord voor. Voor het woord dagboek maak ik er niet vaak genoeg gebruik van en voor het woord kunst is mijn werk absoluut niet goed genoeg. De dubbele pagina van vandaag is een leuke oefening met collages en schrijfsels geworden. Ik moet leren anders om te denken. Niet eerst een idee en dan een plaatje zoeken maar aan de hand van een plaatje de rest er bij bedenken.

Today I restarted my other altered book or art journal. I used a picture from a magazine for photographers that I had almost trown away as I though it was not usable for my collages. I had to change my way ot thinking about journaling a bit. At first I worked from the idea and find a picture with it now I choose a picture and search for the idea what to do with it.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten